2014 m. gegužės 20 d., antradienis

buynail.com užsakymas

Kaip jau esu minėjusi, labai mėgstu nagų lakus. Mano nagai - visuomet lakuoti, dažniausiai neleidžiu jiems nė pailsėti ir nuvaliusi iškart lakuoju kita spalva. Man labai svarbu, kad lakas ilgai nesilupinėtų ir neskilinėtų, gražiai blizgėtų paviršius, greitai džiūtų ir nedažytų nagų geltonai. Šiuos mano norus išpildyti padeda nagų lako pagrindas (base coat) ir viršutinis sluoksnis (top coat). Šios nagų priežiūros priemonės man yra būtinybė ir esu linkusi rinktis kokybiškas, didelio tūrio ir skirtas profesionaliam naudojimui. 
Ne naujiena, kad Lietuvoje parduodamos priemonės nagams yra su nemažu antkainiu, todėl verta jas siųstis iš užsienio, geriausia - JAV. Kiek žinau jau kuris laikas Anglijos paštas nebesiunčia nagų lakų į Lietuvą, o gaila, nes tai būtų gal ir patogesnis/greitesnis variantas. 
Taigi, kai jau pamačiau, kad mano turimas pagrindas ir viršutinis sluoksnis eina į pabaigą, ėmiau ieškoti kur galėčiau įsigyti naujus. Šį kartą pasirinkau buynail.com parduotuvę, skirtą, kaip suprantu, profesionalams. Dar prikalbinau kelias drauges ir per tarpininkę įsigijau kelias prekes. 

Na o dabar detaliau apie visus pirkinius:

China Glaze Strong Adhesion Base Coat. Tai nagų lako pagrindas, prailginantis lako laikymąsi ant nagų, sutvirtinantis jį. Šią priemonę kartoju antrą kartą iš eilės, todėl galiu plačiau papasakoti kodėl ji man patiko. Visų pirma, lakas tikrai laikosi ilgiau. Kai šis pagrindas baigėsi ir turėjau sulaukti kito, iškart supratau koks jis buvo geras. Džiūsta labai greitai, nereikia ilgai laukti prieš tepant spalvotą laką, gana skystas, todėl neprailgina lako džiuvimo laiko ir nestorina sluoksnio. Ant jo lakas dengiasi tolygiau. Labai skalsus ir buvo  naudojamas pakankamai ilgai, sunaudojau iki galo, išmečiau, kai liko koks penktadalis buteliuko. Šepetukas patogus, gana ilgas ir plonas.
Kiekis - 14 ml.
Kaina - 14,15 Lt (su tarpininkavimo ir kitais mokesčiais), Lietuvoje (Nagavitoje) - 26 Lt

Seche Vite dry fast top coat. Tai turbūt vienas žinomiausių greitai džiūstančių viršutinių sluoksnių. Internete jau labai plačiai apie jį pridiskutuota, daugelio blogerių jis pripažintas geriausiu kada nors bandytu. Aš visiškai suprantu kodėl :) Šią priemonę taip pat kartoju, todėl pakomentuosiu plačiau. Kai skaičiau atsiliepimus, tikrai netikėjau, kad jis išties taip žaibiškai džiūsta. Pasirodo, tai tiesa. Naudojama šį viršutinį sluoksnį tiesiog pamiršau ką reikia ilgas laukimas ir rytinis patalynės raštas ant nagų. Kitas labai geras priemonės suteikiamas efektas yra labai blizgus lako paviršius (sulaukdavau klausimų ar mano lakai padengti geliu) ir ilgesnis lako laikymasis. Šis viršutinis sluoksnis taip sukabina laką, kad ji galiausiai ne nutrupa krašteliuose, o tiesiog atšoka. Kita vertus, yra ir minusų. Vienas jų - lakas labai greitai tirštėja, tampa klampus. Taip pat pagrindinė blogybė ta, kad lake yra tolueno, t.y. kenksmingos cheminės medžiagos, kurios nelabai patariama naudoti. Dėl šios priežasties dalis ir atsisako naudoti šį topą, aš irgi labai abejojau ar man jį kartoti, bet vistik nusprendžiau įsigyti ir naudoti ne nuolat, bet tais atvejais, kai reikia itin greito džiuvimo. 

Kiekis - 14 ml.
Kaina - 14,15 Lt (su tarpininkavimo ir kitais mokesčiais), yra ir didesniais kiekiais. Kur įsigyti Lietuvoje nežinau, bet girdėjau, kad buvo Pelenės mugėje. 

Invincible dry fast top coat. Tai dar vienas Seche Vite gamintojo viršutinis sluoksnis, kurį perku pirmą kartą. Mane patraukė tai, kad jame, priešingai nei pirmajame, nėra jokių kenksmingų chemikalų, žadamas toks pats greitas džiuvimas, nereikia laukti kol išdžius spalvotas lakas, reikia lakuoti iškart ant šviežiai nulakuoto sluoksnio. Kiekis vos didesnis, kaina mažesnė. Bus įdomu išbandyti ir palyginti. 

Kiekis - 15 ml.
Kaina - 11,12 Lt (su tarpininkavimo ir kitais mokesčiais)

Dar įsigijau du IBD lakus, mini pakuotėje (8,5 ml., didesni būna po 14 ml.), kaip tik jie išparduodami po 1 $ (su visais mokesčiai sumokėjau po 4,86). Gaila, kad nebebuvo visų užsakytų spalvų, buvau išsirinkusi penkis. Na o šie - All Heart ir Fireworks. Pastarąjį naudosiu kaip viršutinį sluoksnį ant kitų spalvų, kad suteikčiau holografinį efektą. 

Na ir galiausiai įsigijau specialų metalinį įrankį, skirtą odelėms atstumti. Pasirinkau tokį, kad vienas galas būtų suapvalintas ir gana plonas. Iki šiol naudojau bambukinius pagaliukus, pasižiūrėsiu, gal šis variantas patiks labiau. Kainavo 11,24 Lt.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą