2014 m. birželio 12 d., ketvirtadienis

Chloe Eau de Parfum Chloe

Labai noriu pasidžiaugti savo nauju kvapniu pirkiniu - Chloe kepalais tokiu pačiu pavadinimu. Įsimylejau ir nenoriu paleisti...
Tai nuostabus, labai moteriškas gėlių aromatas, esantis prekyboje nuo 2008 metų. Apie jį rašoma taip: CHLOÉ aromatas – tarsi kūrybingos, pasitikinčios savimi asmenybės bruožas. Itin gaivus ir moteriškas kvapas skirtas laisvos dvasios moteriai, turinčiai įgimtą elegancijos pojūtį. Jame žaismingai atsiskleidžia moteriškumo suvokimas: klasikinės rožės išmoningai paverčiamos skaidriu ir šiltu, elegantišku ir gundančiu aromatu. Šis intuityvus derinys – ramios ir elegantiškos CHLOÉ moters atributas.


Man aromatas asocijuojasi su moteriškumu, subtiliu seksualumu, pudra, gėlių sodu, ramybe, elegancija, šiluma. Kvapas gana švelnus, bet kartu intensyvus, ant odos tarsi sušyla ir skleidžiasi kaip gėlių žiedai. Tai toks aromatas, kuris tarsi neperprantamas, gilus. Man jį norisi uosti giliai į plaučius norint suprasti kuo gi jis kvepia...
2008 m. kvepalų reklamos kompanijoje puikuojasi individualybę, moteriškumą ir lengvumą atspindinčios moterys Chloë Sevigny, Clémence Poésy ir Anja Rubik, nepabūgusios apsinuoginti. 


Kvapų natos:

- Viršutinės natos: bijūnai, ličiai, frezijos;
- Vidurinės natos: rožės, magnolijos, pakalnutės;
- Pagrindinės natos: ambra, kedrai. 

Aš pati stipriausiai jaučiu mano vieną mėgstamiausių gėlių - bijūną. Taip pat aromate juntamos rožės, bet tai tikrai ne tas tradicijos rožių aliejaus kvepas, pasitaikantis kosmetikoje. Man tai mažais, bet gausiais žiedais kvepantis angliškos rožės krūmas. Taip pat jaučiu frezijų ir pakalnučių aromatą. 

Pasižiūrėkite, kaip mano kvepalų buteliukas puikiai tinka prie namus puošiančių bijūnų.



Be to, labai džiaugiuosi, kad kvapas išlieka itin ilgai - jaučiu jį visą dieną. Taip, kvapas dar naujas ir turbūt nespėjau prie jo priprasti, bet pasiskaičiusi atsiliepimus susidarau įspūdį, kad šie kvepalai pasižymi tikrai puikiu laikymusi. 
Žinoma, buteliukas itin dailu ir moteriškas - sunkaus, juostuoto stiklo, gražia metaline detale ir kreminiu kaspinėliu, kuris itin dailus, bet purškiant baisu, kad galiu pakvėpinti jį, o ne save. 

Kvepalų reklama:





6 komentarai:

  1. Žinau šį kvapą, tikrai geras, nors mano kvepalų sąraše yra Chloe "See" :)


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Chloe See uosčiau ir buvau ant rankos užsipurškus, bet manęs nesužavėjo, kvapas pasirodė toks neįdomus, negilus, tarsi plokščias, t.y. kai atrodo, kas jaučiasi kažkokia viena nata. Be to, ilgai nesilaikė, todėl į norų sąrašą jo neįrašau :) Bet labai svajoju apie pudrinį Chloe Love

      Panaikinti
  2. Kvapas skamba labai viliojanciau, tuo labiau, kad bijunai mano mylimiausios geles. Butinai keliausiu i Douglas susipazinti su juo. Nes atvirai pasakius neesu turejusi nei vieno Chloe kvapo....

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Judita, rekomenduoju bent jau pauostyti, aišku geriausia pasikvėpinti. Chloe turi nemažai kvapų, šių su kaspinėliais irgi ne vienas, jei ne šitas, tai gal kitas patiks :)

      Panaikinti
    2. Tai faktas, kad nuejusi isuostysiu visus. Bet mano norimu kvepalu sarasas toooks ilgas, kad bijau, jok iki pensijos ju visu neisigysiu :D

      Panaikinti
    3. Mano irgi sąrašas ilgas...Reikės kada parašyti ir apie kitus turimus ir labai norimus :)

      Panaikinti