2014 m. liepos 30 d., trečiadienis

L'oreal ir Kerastase aliejukai plaukams

Aliejukai plaukams - nepamainoma ilgų plaukų priežiūros priemonė. Nebeįsivaizduoju savo plaukų lepinimo rutinos be aliejuko tepimo ant drėgnų plaukų ir vėliau juos išdžiovinus - ant sausų. Esu išbandžiusi nemažai priemonių, o šiuo metu mano lentynoje dažniausiai naudojami ir jau į pabaigą einantys Kerastase ir L'oreal Elvital aliejai.


Pirmasis iš šių mano kosmetinėje atsirado L'oreal Extraordinary Oil aliejukas. Dar palyginus neseniai tai buvo naujiena kosmetikos parduotuvių lentynose, turbūt ne viena matėme gausias reklamas ir jose girdėjom gražiausius žodžius.  kaip yra iš tiesų? Kaip matot, turiu visiems plaukų tipams skirtą aliejų (dar galima rinktis raudoną dažytų ir violetinį silpnų plaukų buteliukus). Buteliukas stiklinis, sunkus, paėmus į rankas atrodo geras daiktas :D Iš pradžių jį naudojau tepdama ant drėgnų plaukų (daugiausiai galus ir sausesnes priekines sruogas, šiek tiek likučiu tepant visą plaukų ilgį), tačiau nepanašu, kad jis pakankamai apsaugojo mano pažeistus, sausus plaukus. Kaip tik tuo metu plaukus dažiau ryškiais raudonais dažai ir labai juos alinau (tą supratau ne iš karto) ir jiems reikėjo intensyvesnės priežiūros. Po kurio laiko į mano rankas pateko Kerastase Elixir K ultime aliejus ir iškart neabejotinai pakeitė senąjį. Nors pakuotė iš dalies atrodo paprastesnė (plastikinė ir lengva), pats Kerastase aliejus tirštesnis, labiau drėkina plauką, iškart juntamas glotnumas ir lygumas. Tuo tarpu L'oreal kur kas lengvesnis, tepamas tarsi pradingsta ir nepakankamai drėkina, todėl jį naujoju jau po plaukų džiovinimo, t.y. lašeliu papildomai plaukus paglotninu per visą ilgį, kad sumažinčiau pasišiaušimą, tam jis tinkamas.



Kiek man yra žinoma, Kerastase priklauso tai pačiai L'oreal kopanijai, bet yra kur kas brangesnė, prabangesnė ir profesionaliam naudojimui skirta linija. Tačiau šiuo atveju linijos veidas pasiteisino, šiuo aliejumi esu labai patenkinta ir turbūt jam pasibaigus, kartosiu. Žinoma, kaina nemenka, bet jo taip ilgai užtenka, net ir naudojant kasdien po vieną paspaudimą.

Kur įsigyti: L'oreal -daugelyje prekybos ir kosmetikos priemonių parduotuvių, Kerastase - grožio salonuose, prof. kosmetikos parduotuvėse (esu pvz. mačiusi salelėje, Panoramos prekybos centro 2 aukšte), galima pirkti tokiuose užsienio puslapiuose kaip feelunique.com, hqhair.com, kurie siunčia į Lietuvą nemokamai.
Kaina: L'oreal - 20-30 Lt, Kerastase - 100-130 Lt, 
Kiekis -  L'oreal - 100 ml., Kerastase - 125 ml.

Vertinimas:
L'oreal 3,5/5
Kerastase 4,5/5

2 komentarai:

  1. Skaiciau nemazai atsiliepimu apie abu aliejus (pati neesu naudojusi nei vieno), tai daugelis nusivilia Kerastase aliejuku... Susimasciau, ar jis tiktu tikrai laaaabai sausiems plaukams? Ar neriebina plauko?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano nualinti, nuplonėję ir sausi plaukų galai (ruošiuosi šį mėnesį kirpti), bet pats plaukas gana plonas ir nėra šiurkštus ir kietas, tai man šis aliejukas tinka. Plauko neriebina, nes naudoju tik vieną paspaudimą vienam kartui. Be to, šiame aliejuje mažiau jaučiama tokia silikoninė struktūra, nežinau kaip tiksliai tai paaiškinti...kai po tepimo pirštai atrodo jaučia tokį aksominės medžiagos jausmą.

    AtsakytiPanaikinti